mandag 23. februar 2015

I vårt lille gamle hus skaper vi rom. Rom for oss, som skal vise vår stil. Det er en spennende og morsom prosess, og jeg kan vel innrømme det at jeg elsker interiør, være på skattejakt i gamle bruktbutikker, finne fine nye ting i pasteller, pusse opp gamle ting. Og det beste er at jeg er så heldig som har en kjære som bygger møblene og lager forskjellige ting til huset. Samt litt kunst i ny og ne også!! Så dette er mitt lille steg inn i bloggeverden, har ikke noen forventninger bare en lyst til å dele litt fra min stinaverden. . Så får vi se hvordan dette går ♡

Et bilde fra spisestuen som ikke ser slik ut i dag.. Men som hele tiden er i endring, derfor synes jeg det var litt moro å se hvordan dette bilde viste "den første utprøvingen" etter tapetsering og opppussing :)
De franske dørene ♡

-Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar