mandag 23. februar 2015

Skape rom...

Et lite blikk inn i kjøkkenet vårt og blikkfanget som er vår kjære Smeg. I sin vakre pastellblå!
Ellers er dette et rom vi jobber med ennå. Enten skal noe bli gjort midlertidig, eller ventes med til det skal pusses opp. Vi får se!




Tok med et lite detaljebilde fra tapeten. Vi er veldig fornøyd, ettersom det som var her fra før var beige strietapet, fint i seg selv, men ikke helt oss.
Tapeten er "Fiona - Nordic home"
Begge stuene er nå blå :o)

Litt rart, litt søtt. Prøvde meg på et bildecollage ved muren. Her er små detaljer fra tvbenken. Favorittskålene er fremme, fra Lucie Kaas.

Avslutter med mitt favorittsted. Fra tvstuen og inn til spisestuen, de vakre franske dørene og den vakre sjelen i huset. Ut fra vinduene ser vi ut i hagen, og den store vakre gampen av et epletre. Gleder meg til minner som skapes i denne hagen, og imens jeg gleder meg til små barneføtter løpende i gresset, gleder kjærepære seg til små hundeføtter...
Håper mandagen er god :o)



-Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar